Historii objednávek
- Lze do košíku znovu kompletně vložit dřívější objednávku?
- Kde mohu určit své uživatelské jméno, resp. jak jej mohu změnit?
- Mohu uložit odlišnou dodací adresu?
- Jaké výhody mi z přihlášení plynou?
- Potřebuji zákaznické číslo, když se chci přihlásit?
- Mohu si všechny své objednávky prohlédnout v historii objednávek?
- Jsou mé údaje bezpečně spravovány?
- Jaké možnosti mám při problémech se zobrazením v internetovém obchodě?
- Jaký je rozdíl mezi interními a externími čísly objednávky?
- Je možné u neuhrazené platby změnit způsob úhrady?
- Proč není v části "Zapomenuté heslo" rozpoznána má e-mailová adresa?
- Co musím udělat, když své heslo zapomenu?
- Jak mohu změnit své heslo?
- Co mohu dělat, když se nemohu přihlásit?
- Kde najdu své dřívější objednávky?